МАКЕДОНСКАТА МУЗИКА НИЗ ЗБОРОВИ И ЗВУЦИ НА „ОХРИДСКО ЛЕТО“

Фестивалот „Охридско лето“ синоќа во црквата „Света Софија“ во Охрид организира работилница на тема „Ритамот-Движењето, Музиката-Дишењето“ со познатиот музичар и композитор Оливер Јосифовски.

На публиката и беше доловена музичка слика за она што го работи Јосифовски заедно со неговата група „Љубојна“ во текот на изминатите години кое веќе е претворено во препознатлив македонски музички јазик.

Се обидуваме тој музички јазик којшто се изговара универзално, да го презентираме во светот.Малку отсвиревме, малку разговаравме со публиката, се надевам, на општо задоволство. Насловот на работилницата „Ритамот-Движењето, Музиката-Дишењето“ е и нашиот оган и двигател што секогаш нѐ раздвижува во последните 18 години како „Љубојна“, но и пред тоа. Ставивме акцент на убави приказни што ги подготвивме за публиката, истакна Јосифовски.

Според него, македонската музика е вброена во светското музичко наследство благодарение на нејзината презентација од страна на македонските музичари.
Македонската музика е ѕвезда што сјае и малку е недостижна. Таа честопати е романтична ѕвезда како што ние гледаме на Венера. Котира одлично и е егзотична мамка за сите коишто ќе помислат на балканска музика. Секојдневно се изненадувам од многу регионални, но и светски артиски кои се потпираат на македонски песни и теми. Тоа значи дека македонската музика е инспирација за многу музичари. Ние се трудиме македонската музика да ја презентираме на најдобар начин и сме амбасадори заедно со повеќе македонски артисти наназад. Оставено ни е огромно културно богатство коешто многу тешко се носи, а треба да се пренесува, додаде познатиот музичар.

Во рамките на синоќешната работилница, освен темите поврзани со музиката, беше презентирана и музиката што изминатите години на посебен начин ја создава Јосифовски заедно со групата „Љубојна“. Настапија Вера Милошевска, вокалот на групата „Љубојна“, и воопшто, еден од најдобрите женски вокали во нашата земја, Филип Димишковски на пијано, како и Тимко Чичаковски на егзотичниот арапско-персиски инструмент канон, којшто е присутен во нашата византиска чалгиска музика.

Image may contain: 4 people, indoor
Image may contain: 6 people, people sitting
Image may contain: 4 people, people sitting